Nagy Motoros Nyaralás 2009.

2009. június 12., 20:21 [4 hozzászólás]

Segíííítssééééég! Mindjárt itt a nyaralás!
by Katie

Ma tudatosult bennem igazán, hogy micsoda nagy kaland vár ránk...

Ma, munka után beugrottam a K&H-ba, hogy megkössem az utasbiztosításomat. Csak röhögtem, mikor a Chris azt mondta tegnap, hogy egy heti hideg élelmet vigyek magammal, mert annyira sokat kell majd várnom. Hát, kár votl kiröhögnöm, mert igaza volt. Kemény 30 percet vártam, míg végül egy nagyon kedves ügyintéző-kisasszony segített nekem kiválasztani a megfelelő csomagot. Miközben a nyaralásról beszélgettünk, tudatosult bennem, hogy mindjárt itt van a nyaralás, és ekkor döbbentem rá, hogy milyen nagy kalandok várnak ránk: egy szál motorral (Honda Deauville) belevágunk a nagyvilágba, nincs lefoglalt szállás, naponta több száz kilométert motorozunk, két hétig a szabad ég alatt alszunk, eshet az eső, fújhat a szél, minden természeti erőnek ki leszünk téve. Bár most, hogy megérkezett a szuper fűthető lepedő, már jobb a helyzet, így talán nem fogunk odafagyni a Mont Blanc lábához =). Kell még vennünk azonban egy másik hálózsákot, mert a mostani nem igazán melegít. Most már csak azért szurkolok, hogy minden beférjen a motorba. Bár ma megjött a szuperjó Sw-motech engage sport tanktáska (melyet kedves Powerbike-os Andrásunktól kaptunk), még mindig aggódom, hogy nem fog minden cuccunk elférni. Úgyhogy nemsokára nekem is kell tartanom egy próbapakolást...
Jól megírom a véleményemet

Komment RSS
Hozzászóló neve*
Webcím
pl: http://www.valami.hu
Hozzászólás*
Biztonsági kód*
A hozzászólás tárgya és szövege nem tartalmazhat HTML kódot.
A biztonsági kód nem érzékeny a nagy és kisbetűkre.
Katie -2009.06.13. 22:01 |
Gyuri, ez igazán izgalmas lehetett, remélem a mi nyaralásunk is telve lesz meglepetésekkel, izgalmakkal, amelyekre az idő múltán jó lesz visszaemlékezni, ahogy neked is... =)
Katie -2009.06.13. 21:59 |
Petra... Azt elfelejtettem írni, hogy a két hálózsák egybenyitható, így a kettőből egy lesz =)
Karahun -2009.06.13. 08:06 | http://www.karahun.hu
Kedves Barátim!

Egyszer volt, jó 30 éve volt, hogy egy matematikus barátommal elszántuk magunkat arra, hogy hosszában átszeljük a Hortobágyot.
Mégpedig gyalog!
A nagy hirtelen elhatározásban pénzt, posztót, s mindent otthon felejtettünk, amit normális ember egy 70 km-es sátoros gyaloglásra magával vihet. Na jó, a sátor: egy 2 személyes lengyel kutyaól nálunk volt, de azon túl már csak fél kg szalonnára, 4 szem hagymára, fél liter pálinkára és 2 kg kenyérre futotta az éppen rendelkezésre álló forrásokból. /A pálinkát a különböző csordakutak vízminősége indokolta, de ténylegJ/
Aztán stoppal vágtunk neki, hogy vonatjegyre se költsünk. Most a kalandok tömegét nem részletezem, de a legfőbb gondot nem a kemény fekvőhely, vagy a kissé egysíkú - ámbár felettébb vidám - étkezés okozta, hanem a totál rossz térkép, mely arra volt jó, hogy tiszteletünket tehessük a hortobágyi Szovjet bombatér tölcsérei környékén…
3 nap mocsár átúszásokkal tarkított gyaloglás után érkeztünk meg a Kilenclukú hídhoz, a csárdába, mely már akkor is hemzsegett a magyar néprajzban erősen alulművelt nyugati turistától.
Éhesek voltunk, de nagyon.
Gyorsan összeszámoltuk a maradék vagyont, és az eredmény szerint épp futotta belőle két tál gulyáslevesre, persze – extra adag kenyérrel…
Belépve a csárdába, döbbent csend támadt körülöttünk, majd pedig áhitattal teli hangok: wháhooó, schikos, gulasch, wunderbahl… (a pincérek is fogták az adást, ezért nem dobtak ki-)
Azt hiszem, ennyire még nem ízlett éttermi kaja, mint ott akkor…
Petra -2009.06.12. 22:54 | http://www.valami.hu
Eddig jó!De lehet, hogy egy hálózsák jobban melegít, mint kettő...:)