Nagy Motoros Nyaralás 2009.

2009. július 17., 22:05 [2 hozzászólás]

Relaxálás ezerrel
by Katie

Napozás és úszás a tengerparton, jakuzzi, nagy nehezen ki lehetett bírni :)

Július 17-én reggel fájós háttal ébredtem. A matracot teljesen leengedtük tegnap este, mondván, hogy ott a polifoam, amit tegnap vettünk a Decathlonban. De így nagyon kemény volt a talaj és mindenütt megnyomott. Egész éjszaka forgolódtam, nagyon rosszul aludtam. Reggeilre valami Chocolat-sululut és überfrankó tonhalas zöldségsalátát ettem.

Reggeli után lementünk a tengerpartra. Szerencsére nyugodt volt a tenger, alig hullámzott, így végre én is félelem nélkül be tudtam menni a vízbe. Úsztunk majd napoztunk egyet. Aztán szép köveket keresgéltünk. Ahogy leültem a kavicsos tengerparton, tele lett kavicsokkal a bugyim :) Aztán elkezdtem nagyobb kövekből kirakni egy szívet a Chrisnek. Készítettünk is fotókat egymásról, amint a szívben ülünk-állunk. Egy kedves turista kettőnket is lefotózott. :) Tengerpart után irány a Relax Balnéo. Annyira fel voltam gyorsulva, hogy el is szundikáltam a jakuzziban a Chris karjai között. Nagyon meghitt érzés volt. :)

Tunyulás után városnézéshez támadt kedvünk. Elhatároztuk, hogy elmotorozunk Monaco-ba. Félúton láttuk azonban, hogy azon a részen esik szakad az eső, így inkább visszafordultunk. Elmentünk hát Nizzába. De a végeláthatatlan dugókon és a többsávos utakon kívül nem sok mindent láttunk. Elegünk volt abból, hogy már csaknem másfél órán keresztül araszolgattunk. Nagyot csalódtam Nizzában. Azt hittem jobban fogom magamat érezni itt, de tévedtem. Már nagyon éhes voltam, úgyhogy mindenképpen keresnünk kellett egy helyet, ahol enni lehet. Úgy döntöttünk, hogy ismét elmegyünk Antibes-be, mert tegnap is nagyon tetszett.

Antibes-ben egy hatalmas séta során ismét rengeteg fotót készítettünk az óváros szebbnél-szebb részeiről. Mikor meguntuk a fényképezést, beültünk egy kis étterembe. Ezúttal szerencsére nem jártam pórul – nem vizezett spagettit kaptam... Currys pulykát ettem rizzsel, ami nagyon ízlett. Az viszont egyáltalán nem volt örvendetes, hogy leettem a fehér nadrágomat a curryvel. Vacsi után vettem magamnak egy kagylós karkötőt, ami már tegnap is tetszett, de sajnáltam rá a pénzt. A Chris viszont meggyőzött, hogy vegyem meg. Aztán lassan elindultunk hazafelé, mert már mindketten álmosak voltunk. Lefekvés előtt még megbeszéltük, hogy maradunk még egy napot Villeneuve-Loubet-ben és holnap ellátogatunk innen Monacoba. Márr alig várom, mert kíváncsi vagyok erre a városra :)