Nagy Motoros Nyaralás 2009.

2009. július 13., 21:29 [2 hozzászólás]

Ez a nap csupa meglepetés
by Katie

Ma is gyümölcsösrágó-illatú reggelre ébredtünk :) Aztán hekkeltünk egy kicsit, majd a tengerben hömbölögtünk :) és végül Sánta Mária látott minket vendégül :) Majd meglepő hatást értem el az Off-fal...
Mikor felébredtem és kiléptem a sátorból, szokás szerint megcsapott a kuka csodálatos gyümölcsösrágó illata. Olaszországban nem szagosak ám a kukák, hanem illatosak :) Egyébként a wc-k ugyanilyen illatúak, mert a szorgos takarítónénik naponta háromszor takarítanak ezzel a fantasztikus gyümölcsösrágó-illatú tisztítószerrel. Mikor a reggeli után maradt szemetet eldobtam, kicsit álldogáltam is a kukánál, hogy magamba szívhassam ezt a csodás illatot. Máskor máshol szerintem senki nem szívesen szaglászná a konténert...

Reggeli után ellátogattunk a kemping bárjába, ahol vettünk két félórás kártyát, hogy fel tudjuk tölteni a blogra a képeket és a videókat. A chris olyan ütemben rakta fel a képeket és zárta be/nyitotta meg az ablakokat, hogy simán leblokkolt a gép, és nem számolta tovább az időt. Így kb fél óráig ingyen interneteztünk. :) Aztán szóltunk az üzemeltető ürgének, hogy betojt a gép, mire ő egy elegáns mozdulattal úgy áramtalanította a gépet, mint annak a rendje... végül is, így is meg lehet oldani. :) A pasi egyébként lila gatyában és lila ingben volt, nagyon csini volt. Észrevettem, hogy az olaszoknál igen menő most a lila szín a fiúk körében. Mivel a feltöltés nagyon lassú volt, ezért a videókat még mindig nem tudtuk felrakni, de reméljük, hogy nemsokára találunk egy normális internetkapcsolatot, és akkor felkerül minden. Egyébként érdemes visszanézegetni a július 8-ától írt bejegyzéseket újra, mert most plusz hivatkozásokkal és képekkel is feltöltöttük őket. :)

Netezés után kicaplattunk a tengerpartra. Hihetetlen, hogy egy csomó feketebőrű árus árulja a portékáit a strandon. Úgy meg vannak pakolva, mint a csuda, és hosszú gatyában, meg fekete pólóban álldogálnak a parton. Én tuti megfőnék, de ők lehet, hogy fáznak, mert melegebbhez vannak szokva. Én mindenesetre sajnálom őket, nehéz lehet a melójuk, és néhány turistát szerintem szívesen felrúgnának... A tenger ma csendesebb volt, mint tegnap, így találtam még néhány nagyon szép kagylót. Nem bírtam sokat napozni ma sem, mert nagyon meleg volt, kb 40 percig bírtam, aztán bementem a Chris-hez a tengerbe. Sokat úsztunk, jó volt. Szegény Chris már tegnap nagyon leégett és panaszkodott, hogy húzódik a bőre, annyira sajnáltam... :( Ebédre a reggeliről maradt fél-fél szendvicsen kívül ismét 3-3 gombóc fagyit ettünk. Aztán a kemping saját buszával hazaszállítottak minket.

Gyors fürdés után Pisaba mentünk vacsizni. A Sánta Máriában (Santa Maria) Olyan hosszú ideig nézegettük a kajákat, hogy már ki volt akadva a pincér, hogy még nem tudtunk választani. Én kértem sült krumplival a Chris meg spagetti carbonarat és pizzat. Nem tudom, hogy fért bele ennyi kaja :) Az én pizzám egy nyálkás meglepetést tartogatott. Ugyanis tojásos pizzát kértem, de nem számítottam rá, hogy főtt tojás helyett félig nyers folyós tojást találok rajta. Amikor kihozták, azt hittem elhányom magam. Végül megoldottam: kivágtam a nyerstojásos részt és a többit megettem sült krumplival. A pizza sült krumplival kombinációt az amerikaiaktól láttam tegnap, és kíváncsi voltam, milyen lehet :) A pizza nagyon finom volt, articsóka is volt rajta, ami nagyon ízlett, sokkal finomabb volt, mint a magyarországi pizzán levő konzerv articsóka. A Chris adni akart nekem egy falatot az ő pizzájából, hogy kóstoljam meg, de olyan ügyesen odanyújtotta, hogy egy az egyben leesett a terítőre és tiszta olajos lett. Aztán egy elegáns mozdulattal a foltra rántotta a hamutartót (ahogyan én előző nap a letiramisuzott terítőre), hogy ezzel elrejtse a csúnyaságot. De a pincér lepakolásnál persze észrevette, és nem örült neki...

Pisabol hazaérve megírtam egy blogbejegyzést, a kerti kis asztalnál. A 15 szúnyogcsípésem mellé nem akartam újabbakat beszerezni, ezért alaposan befújtam magam Off-al. A nagy gépelés közben csatlakozott hozzám egy jó nagy molylepke is, aminek nem igazán örültem. A hülyegyereknek biztosan tetszett az Off illata. KO, komolyan mondom. Ki voltam akadva rendesen, hogy nem akar elmenni sehogy sem, nem tudtam elkergetni. Úgy kiabáltam, és rugdostam, csapkodtam a levegőbe, hogy tutira hülyének néztek a szomszédok... Blogírás után még pakolásztunk, csomagoltunk egy kicsit és aztán lefeküdtünk aludni.